2012. október 9., kedd

Hajtogatott lámpabúra




Vincze Klaudia
 Lámpa
 Anyag: Xerox színes fénymásoló papír
Technika: hajtogatás és ragasztás
14x14-es színes fénymásoló lapocskákat vágtam, ki 5 féle színt használtam (kéket, pirosat, sárgát, narancssárgát, és zöldet). Körülbelül 280 db kis lapocskára volt szükségem. A lapocskákból meghajtogattam a kis virágokat, és szépen lassan elkezdtem ragasztó pisztolyal felragasztani a rízspapír lámpa búrára. A virágnak a csúcsára raktam egy pöty ragsztót és rá helyeztem a rízspapír búrára, és szépen lassan felépítettem egy fél gömböt. Az egész búrára fél gömböket építettem, a végén ahol üres hely maradt és nem fért már egy teljes fél gömb oda szorosan amennyi virágocskát tudtam ragasztottam.

7 megjegyzés:

  1. Csodaszép. :) Nagyon tetszik. :)

    VálaszTörlés
  2. Jó nagy munka lehetett, de megérte!

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó lehet hangulatvilágitásnak is ;) :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szuper! Türelmes vagy ezek szerint!

    VálaszTörlés
  5. nagyon kreatív és ötletes :) ügyes!!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon türelmes vagy! Vajon, kitől örökölted....?

    VálaszTörlés
  7. Nagyon ügyes vagy, gyönyörű szép lett:)

    VálaszTörlés